torsdag 14 april 2011

Apostlahästarna

Så har dom varit framme igen. I dag har jag varit ute och gått. Förra veckan sprang (och gick) jag till Skene. Tog i dag "svängen" runt Alsberg. Mormor höll på att svimma när jag sade att jag hade gått från Pepparn. Arne ville köra mig hem, men jag sade Nej, tack och knatade på. Det var härligt, fåglarna kvittrade för fullt. På hemvägen, nedanför Knalleskolan mötte jag ett rådjur som också var ute och gick. Vi tittade på varandra och sa Hej! Vi har beställt ett element, nej en konvektor heter det, visst. Det blir nog bra. Sedan är det dax för mera elarbeten, datasladdar och larm. Och så dörren och den sista tapetseringen och målningen - KLART! Vad ska vi göra sedan?

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja, du har ju tittat efter vita skinnsoffor i evigheter, så det kanske är dax för en sådan... och så var det ju carport, och veranda, och källarspa och... :-D

Veronica sa...

Här händer det inte mycket!
kram